کد خبر : 209275
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 13:11

اسنپ چت به کاربران اجازه می دهد محتوا را در صفحات وب برای رقابت با TikTok و Instagram جاسازی کنند.

اسنپ چت به کاربران اجازه می دهد محتوا را در صفحات وب برای رقابت با TikTok و Instagram جاسازی کنند.

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از isp  اسنپ چت با معرفی ویژگی جدیدی که به کاربران اجازه می دهد محتوای تعبیه شده در صفحات وب را پست کنند و با آن تعامل داشته باشند، با TikTok و Instagram همگام می شود. پیش از این، اسنپ چت به دلیل موقتی و خصوصی بودن

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از isp  اسنپ چت با معرفی ویژگی جدیدی که به کاربران اجازه می دهد محتوای تعبیه شده در صفحات وب را پست کنند و با آن تعامل داشته باشند، با TikTok و Instagram همگام می شود. پیش از این، اسنپ چت به دلیل موقتی و خصوصی بودن پست های خود اجازه جاسازی ویدیوها را نمی داد. با این حال، با این توانایی جدید، اسنپ چت قصد دارد به منظور رقابت با رقبای خود، فید ویدئویی کوتاه خود، Spotlight را تقویت کند.

کاربران اکنون می توانند هنگام مرور وب سایت ها یا خواندن مقالات آنلاین، با محتوای قابل پخش از اسنپ چت مواجه شوند. اسنپ چت نمونه ای از شکل ظاهری آن را ارائه کرده است که یک لنز تعبیه شده و یک ویدیوی نورافکن را نشان می دهد که کاربران می توانند برای مشاهده مستقیم از صفحه وب روی آن کلیک کنند. بسته به دستگاه مورد استفاده، کاربران حتی ممکن است بتوانند لنز تعبیه شده را در صورتی که دستگاه دارای دوربین باشد، امتحان کنند.

برای جاسازی محتوا از اسنپ چت در یک صفحه وب، کاربران فقط باید به ویدیو، لنز یا داستانی که می‌خواهند جاسازی کنند، پیمایش کنند، پیوند آن را کپی کرده و آن را در یک مرورگر وب جای‌گذاری کنند. پس از آن، آنها می توانند نماد جاسازی را انتخاب کرده و کد HTML ارائه شده را کپی کنند. سپس این کد را می توان در صفحه وب مورد نظر قرار داد و محتوای جاسازی شده را برای بینندگان قابل مشاهده می کند.

این اقدام اسنپ چت به دنبال تصمیم آن برای در دسترس قرار دادن نسخه مبتنی بر مرورگر برنامه خود برای همه کاربران در سپتامبر گذشته صورت گرفت. اسنپ چت با اجازه دادن به کاربران برای جاسازی محتوا در وب، در راستای هدف خود برای جذب پایگاه کاربر بزرگتر خارج از برنامه خود تلاش می کند. یادداشت داخلی مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل که توسط The Verge به دست آمده است، هدف او را برای دستیابی به ۴۷۵ میلیون کاربر فعال روزانه تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ نشان می دهد، که برای همگام شدن با پلتفرم ویدیویی کوتاه فرم محبوب TikTok و جامعه رو به رشد Reels اینستاگرام ضروری است.  

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح