کد خبر : 208652
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 3:01

بستری ۱۵۳مصدوم در بیمارستان های استان زنجان در شیانه روز گذشته

بستری ۱۵۳مصدوم در بیمارستان های استان زنجان در شیانه روز گذشته

به گزارش خبرنگار ایلنااز زنجان، حسن بختیاری، با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۹۴۳ نفر به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: در ۲۴ساعت گذشته، ۵۳۸ نفر با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته‌اند که منجربه ۲۲۵ ماموریت اعزامی و ۱۵۳ مورد اعزام مصدومان به بیمارستان شده است، که

بستری 153مصدوم در بیمارستان های استان زنجان در شیانه روز گذشته

به گزارش خبرنگار ایلنااز زنجان، حسن بختیاری، با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۹۴۳ نفر به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: در ۲۴ساعت گذشته، ۵۳۸ نفر با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته‌اند که منجربه ۲۲۵ ماموریت اعزامی و ۱۵۳ مورد اعزام مصدومان به بیمارستان شده است، که از شروع  طرح تاکنون اعزام مصدوم به سه هزار و ۴۳۴ مورد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ،تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستانی در سطح استان طی ۲۴ساعت گذشته را ۳هزار و۵۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد موالید در شبانه‌روز گذشته  نیز در استان  ۲۰ مورد بوده است.

وی، طی شبانه روز گذشته تعداد بازرسی‌های انجام شده از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان را ۱۹۸ مورد عنوان کرد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۱۸بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه انجام شده است.

این مسئول در استان، با اشاره به ۱۲ مورد بازرسی از داروخانه‌های استان از روز گذشته تاکنون، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته به ۲۱شکایت مردمی نیز پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح