کد خبر : 208703
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 2:34

دومین جشنواره گیلاس در گلمکان خراسان رضوی برگزار می‌شود

دومین جشنواره گیلاس در گلمکان خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اکبر خوشبخت نیا در نشست برنامه ریزی جشنواره برداشت گیلاس افزود: نخستین دوره جشن برداشت گیلاس با استقبال شهروندان و مهمانی از استان های دیگر رو به رو شده در این دوره تلاش می شود این مولفه باشکوه انجام گیرد. وی ادامه داد: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، جذب سرمایه

دومین جشنواره گیلاس در گلمکان خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اکبر خوشبخت نیا در نشست برنامه ریزی جشنواره برداشت گیلاس افزود: نخستین دوره جشن برداشت گیلاس با استقبال شهروندان و مهمانی از استان های دیگر رو به رو شده در این دوره تلاش می شود این مولفه باشکوه انجام گیرد.

وی ادامه داد: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار در صنایع تبدیلی، معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

خوشبخت نیا افزود: ایجاد انگیزه در بین باغداران جهت ارتقاء کمی و کیفی محصولات باغی و زراعی، معرفی توانمندی های بانوان ایجاد نشاط اجتماعی از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.

شهردار گلمکان گفت: برداشت گیلاس از باغ های این شهر بدون شک برای گردشگران و مسافران و شرکت کنندگان در جشنواره گیلاس بسیار جذاب خواهد بود و خاطره به یادماندنی به ثبت خواهد رساند.

خوشبخت نیا افزود: معتقدیم برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند نقش مهمی برای حضور گردشگران، مسافران و… داشته باشد.

وی اظهار داشت: گیلاس یکی از میوه های بهشتی است که باید شکرانه آن در منطقه به جای آوریم چرا که زندگی بسیاری از شهروندان با آن جان گرفته است.

وی افزود: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه تولیدات شهروندان و ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح