کد خبر : 209270
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 17:10

شرکت کیا از سه خودروی الکتریکی کوچک تا متوسط رونمایی می کند تا جذابیت خود را افزایش دهد

شرکت کیا از سه خودروی الکتریکی کوچک تا متوسط رونمایی می کند تا جذابیت خود را افزایش دهد

به گزارش جعبه نیوز و به نقل از رویترز سئول، ۱۲ اکتبر (رویترز) – شرکت کیا (۰۰۰۲۷۰.KS) روز پنجشنبه از سه وسیله نقلیه الکتریکی کوچک تا متوسط جدید (EV) رونمایی کرد تا بتواند طیف وسیع تری از مشتریان را جذب کند و به حرکت الکتریکی خود سرعت بخشد. این خودروساز کره جنوبی اعلام کرد که

A Kia EV9 electric vehicle is displayed at the Kia EV Day event in Yeoju

به گزارش جعبه نیوز و به نقل از رویترز سئول، ۱۲ اکتبر (رویترز) – شرکت کیا (۰۰۰۲۷۰.KS) روز پنجشنبه از سه وسیله نقلیه الکتریکی کوچک تا متوسط جدید (EV) رونمایی کرد تا بتواند طیف وسیع تری از مشتریان را جذب کند و به حرکت الکتریکی خود سرعت بخشد.

این خودروساز کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد دو خودروی کامپکت اسپرت (SUV) – EV5 و EV3 – و یک سدان برقی – EV4 – عرضه کند تا به هدف فروش یک میلیون خودروی برقی تا سال ۲۰۲۶ دست یابد.

کیا گفت که قصد دارد طیف وسیعی از مدل‌های EV را با قیمت‌های ۳۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار توسعه دهد و قصد دارد خودروهای برقی کوچک‌تری مانند EV5، EV4 و EV3 را با قیمت‌های ۳۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار روانه بازار کند.

کیا در ارائه ای به خبرنگاران گفت که قصد دارد EV5، سومین خودروی برقی اختصاصی در خط تولید خود پس از EV6 و EV9 را در سال ۲۰۲۵ در کره جنوبی عرضه کند.

کیا گفت که تولید EV5 در چین و کره جنوبی انجام خواهد شد و افزود که در این دو بازار انواع باتری های متفاوتی خواهد داشت.

سونگ هو سونگ، رئیس کیا گفت: خودروهای EV5 فروخته شده در چین از باتری‌های لیتیوم فسفات آهن (LFP) استفاده می‌کنند، در حالی که در کره جنوبی باتری‌های نیکل-کبالت-منگنز (NCM) گران‌تر خواهند بود.

کیا در بیانیه ای اعلام کرد EV5 در چین حداکثر برد رانندگی ۷۲۰ کیلومتر (۴۴۷ مایل) را بر اساس استانداردهای سیکل تست نور شهری (CLTC) خواهد داشت و اضافه کرد که این مدل قابلیت شارژ سریع را ارائه می دهد و به باتری امکان شارژ می دهد. ظرفیت ۳۰% تا ۸۰% در ۲۷ دقیقه

کیا محدوده رانندگی دقیق EV5 برای کره جنوبی را فاش نکرد و اضافه کرد که برای برآورده کردن نیازهای بازار طراحی شده است.

“بازار EV در حال گسترش است از یک گروه پذیرایی به گروه کوچکتر که زودتر از آنها استفاده می کنند تا اکثریت گسترده تری از مشتریان … خط تولید رقابتی و رو به رشد EV ما باعث تسریع محبوبیت خودروهای الکتریکی می شود و گزینه های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. اسپنسر چو، رئیس زیربخش برنامه ریزی کسب و کار جهانی در کیا گفت.

تحلیلگران گفتند که تلاش کیا برای عرضه خودروهای برقی مقرون به صرفه تر به موقع بود.

Lee Jae-il، تحلیلگر Eugene Investment & Securities می‌گوید: «در حالی که آن دسته از خریداران اولیه، خودروهای برقی گران‌تر را ترجیح می‌دادند، از آنجایی که خودروهای برقی در بین عموم مردم محبوب‌تر شده‌اند، نیاز مصرف‌کنندگان به خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه‌تر به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح