کد خبر : 209277
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 15:57

طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح خط تولید AirPods: نسل چهارم ایربادها، ایرپاد مکس جدید در سال ۲۰۲۴ است.

طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح خط تولید AirPods: نسل چهارم ایربادها، ایرپاد مکس جدید در سال ۲۰۲۴ است.

به گزارش جعبه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل در حال آماده شدن برای میزبانی رویداد «سریع ترسناک» خود در پایان ماه است، جایی که انتظار می‌رود این شرکت پوشش مدل‌های جدید مک‌بوک پرو و آی‌مک را حذف کند. در حالی که چندین مدل مک قرار است به‌روزرسانی شوند، غول فناوری مستقر در کوپرتینو

Apple Reportedly Plans AirPods Lineup Revamp: 4th Generation Earbuds, New AirPods Max in 2024

به گزارش جعبه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل در حال آماده شدن برای میزبانی رویداد «سریع ترسناک» خود در پایان ماه است، جایی که انتظار می‌رود این شرکت پوشش مدل‌های جدید مک‌بوک پرو و آی‌مک را حذف کند. در حالی که چندین مدل مک قرار است به‌روزرسانی شوند، غول فناوری مستقر در کوپرتینو در کالیفرنیا می‌تواند روی تغییرات گسترده‌ای برای خط تولید محبوب دیگری کار کند. ایرپادها، خط بسیار موفق اپل از هدفون‌های استریو بی‌سیم (TWS)، طبق گزارش‌ها، برای یک بازنگری کلی «انتخاب به انتها» آماده شده‌اند و به‌روزرسانی‌های جدیدی در کل خط تولید آن ارائه می‌شود.

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در سال ۲۰۲۴ نسخه جدیدی از ایرپادهای سطح پایه خود را آماده می کند و آن را با ایرپاد پرو جدید در سال ۲۰۲۵ دنبال خواهد کرد. هر دو محصول از بالا به پایین شاهد تغییراتی خواهند بود و اپل روی آن کار می کند. طراحی جدید هدفون، ظاهری تازه برای قاب‌ها و ارتقای کیفیت صدا. علاوه بر این، این شرکت سال آینده نسخه جدیدی از هدفون های ۵۴۹ دلاری (۵۹۹۰۰ روپیه در هند) AirPods Max را به بازار خواهد آورد.

طبق این گزارش، اپل همچنین قصد دارد نسل دوم و سوم AirPods را در اواخر سال آینده متوقف کند. دو ایرپاد نسل چهارم متمایز جایگزین این ایرپادها خواهند شد که طبق گزارشات قیمتی مشابه مدل های قبلی خود خواهند داشت، اما دو محصول جدید منعکس کننده تمایز گسترده تری خواهند بود. گورمن می‌گوید که نسخه با قیمت بالاتر ایرپادهای نسل چهارم دارای ویژگی حذف نویز فعال از مدل Pro و یک کیس شارژ به‌روزرسانی شده است. این دو مدل همچنین ظاهری بازطراحی شده با ساقه‌های کوتاه‌تر خواهند داشت – ترکیبی بین AirPods قدیمی و AirPods Pro.

در حال حاضر، اپل یک جفت ایرپاد نسل دوم را به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می رساند. ۱۲۹۰۰ و نسل سوم روپیه. ۱۹۹۰۰، با مقدار کمی که این دو محصول را از هم جدا می کند. سپس، نسل دوم AirPods Pro است که با قیمت ۵۰۰ روپیه عرضه می شود. ۲۴۹۰۰. اپل اخیراً در رویداد Wonderlust خود در ماه سپتامبر، مدل Pro را به‌روزرسانی کرد و درگاه USB Type-C را به جای پورت Lightening به کیس اضافه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح