کد خبر : 209272
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:02

معیارهای بیت کوین شانس صعودی را بهبود می بخشد زیرا قیمت بیت کوین روند ۲۰۰ هفته ای را حفظ می کند.

معیارهای بیت کوین شانس صعودی را بهبود می بخشد زیرا قیمت بیت کوین روند ۲۰۰ هفته ای را حفظ می کند.

به گزارش جعبه نیوز و به نقل از کوین تلگراف همچنان به حمایت کلیدی خود ادامه می دهد که تحلیل جدید می گوید “احتمالات صعودی را بهبود می بخشد.” کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد در Cubic Analytics، در یک موضوع X (توئیتر سابق) در ۱۷ اکتبر، توجه را به دو میانگین متحرک که اکنون میدان نبرد

Bitcoin metrics ‘improve bullish odds’ as BTC price holds 200-week trendline

به گزارش جعبه نیوز و به نقل از کوین تلگراف همچنان به حمایت کلیدی خود ادامه می دهد که تحلیل جدید می گوید “احتمالات صعودی را بهبود می بخشد.”

کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد در Cubic Analytics، در یک موضوع X (توئیتر سابق) در ۱۷ اکتبر، توجه را به دو میانگین متحرک که اکنون میدان نبرد قیمت BTC را تشکیل می دهند، جلب کرد.

تجزیه و تحلیل: حمایت پایدار بیت کوین “یک نشانه عالی”
داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین بین میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته ای (SMA) و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته ای (EMA) قرار گرفته است.

از ۱۸ اکتبر به ترتیب ۲۸,۲۷۷ و ۲۵,۷۴۴ دلار، دو خط روند حمایت و مقاومت را از اواسط آگوست تشکیل دادند.

برای فرانزن، این ویژگی مهمی است که باید در بازه های زمانی هفتگی به آن توجه کرد و یکی از چندین ویژگی دلگرم کننده نمودار BTC/USD را تشکیل می دهد.

در بخشی از یکی از پست‌ها آمده است: «یکی از دلایلی که من در برابر دلار بیت‌کوین صبور مانده‌ام، حتی اگر به حالت تدافعی متمایل شده‌ام، این است که قیمت تلاش کرده است از ابر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای به عنوان پشتیبانی استفاده کند.

این گزارش اضافه کرد که گاوهای نر با موفقیت EMA 200 هفته ای را “نشانه بزرگی” است.

فرانزن به‌علاوه به قیمت تحقق‌یافته دارنده کوتاه‌مدت (STHRP) اشاره کرد – قیمت کل زنجیره‌ای که سکه‌های متعلق به سرمایه‌گذاران جوان‌تر آخرین بار در آن جابجا شدند.

در حال حاضر حدود ۲۶۹۰۰ دلار، به دلیل توانایی آن در عمل به عنوان پشتیبان بازار، توجه زیادی به معیار در سال ۲۰۲۳ شده است.

این موضوع در کنار داده‌های منبع تحلیل زنجیره‌ای ChainExposed ادامه داد: «قیمت از STHRP بالاتر است، که مشخصه کلیدی یک روند صعودی است و سابقه عملکرد به‌عنوان پشتیبانی پویا را دارد».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح