کد خبر : 208707
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 20:41

غرق شدن نوجوان ۱۵ ساله مشهدی در استخر ذخیره آب

غرق شدن نوجوان ۱۵ ساله مشهدی در استخر ذخیره آب

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباسعلی دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک پسر نوجوان در یک استخر ذخیره آب کشاورزی در یکی از روستاهای محدوده بولوار پنجتن، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه” هلالی” به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. وی

غرق شدن نوجوان ۱۵ ساله مشهدی در استخر ذخیره آب

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباسعلی دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک پسر نوجوان در یک استخر ذخیره آب کشاورزی در یکی از روستاهای محدوده بولوار پنجتن، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه” هلالی” به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد نوجوانی ۱۵ ساله به دلیل عدم آشنایی با شنا در استخر ذخیره آب کشاورزی غرق شده است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با تایید مرگ این نوجوان توسط نیروهای اورژانس، جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح